Panaszok jegyzőkönyvet.

sz .: ...................... / kitölti az eladó /
Szállító: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, info@3dhodiny.sk

a) Vevő: .............................................. .................................................. .................................................
b) Az igényelt terméket ..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
c) A vásárlást igazoló nincs. .............................. d) a vásárlás napjától .................. ..................
e) időpontja panasz: ............................................ .................................................. ....................
f) hiba .............................................. .................................................. ......................................
.................................................. .................................................. .................................................. .....................
.................................................. .................................................. .................................................. ....................
A tanulság a fogyasztók számára: Azok a panasz szabályzat 27. pontját.
g) A fogyasztónak joga alkalmazandó: □ megfelelően, időben és ingyenesen eltávolítása hibák □ helyettesítő termék □ pótalkatrészek termék □ kicseréli a hibás terméket, hibátlan, □ megszünteti az adásvételi szerződés □ ésszerű kedvezmény a termék árát. / Felhasználó kijelöli az egyik lehetőség /
h) Határozza meg, hogy a panaszt az eladók: □ □ azonnal 3 munkanapon belül / Ez egy bonyolult ügy / □ számított 30 napon belül a panaszt benyújtó / szükséges komplex műszaki értékelés a termék /
i) Panasz: □ □ azonnal állítás lesz: ...............................
Vevő eladó ............................................... .............................................
/ Aláírások csak panasz esetén postai /
j) Eljárás panasz:
□ felszólító levelet, hogy átvegye teljesítéssel ....................
k) * követeléssel: □ szabadon hiba - javítás, csere □ □ termék pótalkatrészek termék □ kicseréli a hibás terméket, hibátlan, □ megszünteti az adásvételi szerződés □ ésszerű kedvezmény az árakból .......... % érdemes ........... euró
l) * panasz elutasításra kerül, oka van:
..............................................................................................................................
...................... ...................................................................................................... ..
..............................................................................................................................

Időpontja panasz: ....................................................


Eladó: ............................................. Vevő:. ..............................................


Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Tvorba e-shopov a webových stránok

Tvorba web stránok - fofos.sk, s.r.o.